Pozitia, titlul jobului sau profesia
|
Lucrator in ferma, constructii si curatenie
|
Angajator din strainatate
|
Agentia va intermedia semnarea de contracte individuale de munca intre candidati si diverse companii din Danemarca care pun la dispozitie locuri de munca vacante in domeniul cresterii si ingrijirii plantelor si animalelor, curateniei si constructiilor.
Candidatii vor lucra oriunde pe teritoriul Danemarcei, in functie de locatia angajatorului care ii va selecta. |
Sex
|
Se accepta pe acest program femei si barbati
|
Cupluri
|
Se accepta pe acest program si cuplurile
|
Varsta acceptata
|
Intre 18 si 45 ani. Candidatii cu varste peste 45 ani pot fi acceptati, dar depinde de CV-ul lor si de aprobarea prealabila din partea angajatorilor danezi.
|
Curs teoretic pregatitor
|
Toti candidatii sunt instruiti la locul de munca pe parcursul derularii contractului de munca. Candidatii au parte de formare continua la locul de munca, pe toata perioada de derulare a contractului de munca.
|
Personalitate
|
Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitoare, serioase, prietenoase, cu personalitate placuta, harnice, competente, in forma fizica si mentala buna, cu bune abilitati de organizare, aplecate spre nevoile altora, cu simt al umorului, organizate, sensibile, calme, oneste si de incredere. Tuturor candidatilor li se cere sa fie flexibili si muncitori la locul de munca.
|
Stare civila
|
Se accepta pe acest program atat persoane casatorite, cat si necasatorite/ divortate.
|
Experienta in domeniu
|
Experienta relevanta nu este obligatorie, insa orice experienta in domeniul cresterii si ingrijirii plantelor si animalelor, curateniei si constructiilor reprezinta un avantaj pentru a se adapta mai repede postului.
Candidatii vor dobandi cunostintele necesare in acest sector de activitate prin participarea la training ce este pus la dispozitie de catre angajator.
|
Calificare
|
Nu se cere calificare in domeniu, dar calificarea poate constitui un avantaj pentru a se adapta mai repede postului
|
Limba engleza solicitata
|
Candidatii trebuie sa vorbeasca limba engleza si sa scrie cel putin de nivel A2 conform pasaportului lingvistic european
|
Alte limbi straine solicitate
|
Nu se cere cunoasterea altor limbi straine, dar constituie avantaj
|
Carnet de conducere
|
Nu se cere detinerea unui carnet de conducere, dar constituie avantaj
|
Salariu pe ora, salariu lunar si date de plata ale acestuia
|
Salariile pornesc de la 67 DKK/ ora. Datele de plata sunt fixate de fiecare angajator in parte, astfel incat salariul va putea fi platit o data pe luna.
Candidatul are posibilitatea transferarii salariului prin virament bancar intr-un cont din Romania. De regula, salariul este platit de angajatori prin transfer bancar, in contul bancar deschis de candidat pe numele sau, la o banca in Danemarca. Angajatorul asista candidatul in vederea deschiderii unui cont bancar in Danemarca. Angajatul are posibilitatea transferarii salariului in Romania prin operatiuni bancare.
Se pot face ore suplimentare atunci cand sunt disponibile, acestea fiind platite de regula cu 150% din rata orara normala. Posibilitatea acordarii de ore suplimentare platite, depinde de fiecare angajator in parte si de volumul de lucru.
Angajatorul poate decide cresteri salariale si/ sau promovari in cariera in functie de performantele angajatului.
|
Zile lucratoare si de odihna
|
- min. 37 ore/ sapt, disponibilitate de a lucra in ture de zi si de noapte
- 1 zi libera/ sapt
|
Natura si perioada contractului de munca, conditii de angajare, de terminare a angajarii sau de reangajare
|
Natura contractului este contract individual de munca, cu norma intreaga.
Durata contractului: perioada de minim 1 an, cu perioada de proba de minim 1 luna. Exista posibilitatea de a se reinnoi contractul in functie de performantele angajatului si decizia angajatorului.
Conditia de angajare este ca candidatul sa fie selectat in baza evaluarii CV-ului si a celorlate acte obligatorii si/ sau interviului si sa obtina un contract de munca pe care sa il semneze cu o societate din Danemarca care pune la dispozitie locuri vacante in acest domeniu.
Conditiile de angajare, de incetare a angajarii sau de reangajare vor fi stipulate in oferta de munca/ contractul de munca/ termenii si conditiile angajarii.
|
Bilet de transport
(Romania - Danemarca - Romania) |
Transportul international nu este asigurat, insa angajatii primesc sprijin complet in privinta preluarii din aeroport/statie autobuz dupa caz. In cazul in care nu se asigura preluarea de la aeroport/statie autobuz se va pune la dispozitia candidatiilor un itinerariu complet pentru a se putea descurca sa ajunga pana la destinatie.
Angajatul nu poate fi insotit de membrii de familie, sau alti prieteni, sau alte persoane care nu sunt angajate de angajator. In astfel de cazuri, persoana insotitoare trebuie sa calatoreasca separat si sa-si asigure singura cazarea, masa, cheltuielile de calatorie si alte cheltuieli si obligatii.
|
Cazare
|
Angajatorii ofera acest sprijin candidatului inaintea sosirii sale in Danemarca prin organizarea tuturor formalitatilor cu cazarea. Cazare pre-platita de angajator la momentul inceperii muncii, costurile asociate cu cazarea sunt deduse din castig.
Cazarea nu va depasi 2.500 DKK (aproximativ 335 EUR)/ luna, cu utilitati incluse. Se locuieste in case/ apartamente, 2-3 persoane/ camera. |
Mancare
|
Angajatul isi procura si achita mesele
|
Transport local
|
De obicei cazarea nu este prea departe de locul de munca, deci se poate opta pentru varianta de ajunge pe jos la locul de munca. In caz contrar, costul este suportat de angajat.
|
Perioada, mod de acordare si drepturi de plata pentru concediu de odihna
|
De regula angajatii primesc 25 de zile de concediu sau prima de vacanta conform legii daneze
|
Conditii de munca, masuri de protectie si de securitate a muncii
|
Conditiile de munca sunt normale, iar masurile de protectie si de securitate in munca sunt comunicate in cazul sesiunii de instruire/ pregatire ce se va realiza la locul de munca.
Angajatul trebuie sa respecte politicile si procedurile angajatorului (asa cum vor fi modificate ocazional) pentru a-si duce la indeplinire indatoririle de serviciu.
|
Dosarul de inscriere al candidatului solicitat de angajatorii din Danemarca pentru evaluarea candidatului trebuie sa contina urmatoarele documente
|
- CV limba engleza (orice pauza intre locurile de munca trebuie explicata) + poza cu zambet
- Copie ultima diploma de studii
- Copie acte de calificare (daca exista)
- 2 recomandari in original, in limba engleza, de la angajatori anteriori
- 1 Fotografie tip pasaport - 1 Fotografie full body, marime 9/13, la tinuta office - Copie pasaport si Copie C.I. - Carnet de conducere copie daca detine
- Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale” atat in limba romana cat si tradus in engleza si legalizat - Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic” atat in limba romana cat si tradus in engleza si legalizat - Dovada incetarii raporturilor de munca in tara (de depus oricare din urmatoarele documente: Extras Revisal/ Certificat ITM cum ca nu este inregistrat cu un contract de munca/ Decizie de incetare CIM/ Fisa de lichidare/ Adeverinta de la Administratia Financiara din care sa reiasa ca nu are venituri impozabile) - Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu are interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii |
Tarif pentru serviciile de evaluare si procesare dosar inscriere
|
- Tarif de mediere ZERO lei
|
Alte cheltuieli
|
- Bilet de avion/autocar
- Bani de buzunar
|